lørdag 11. august 2012

Småting

Igår hadde jeg god tid før jeg skulle på jobb, så jeg fant frem et mønster på en sminkepung jeg ville lage. Et par timer senere ble jeg ganske fornøyd med resultatet. I ettertid ville jeg kanskje valgt en annen glidelås siden denne gikk litt trått, menmen. Den har allerede fått fast plass i veska mi som jeg lagde med de samme stoffene. Den er ca 15x15 cm. Perfekt til sminke og smånips.

Stoffet jeg også brukte på lokket til veska. 

Stoffet inni er det samme som inni veska.

Da jeg kom hjem igår hadde jeg fått Hais til å handle garn for meg (stakkars). Jeg hadde lovet bestevenninna mi en Kitty-nøkkelring, og siden idag er siste gang jeg ser henne før jeg reiser til Danmark, så måtte jeg lage den ferdig igår. Det tar bare et par timer, så det gikk fint. Hun ville ha lilla, så det fikk hun. :)

Hun ble litt skjeløyd, stakkars. Men like sjarmerende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!