lørdag 4. august 2012

Hjem

Så kom dagen vi skulle hjem. Vi kom oss opp, pakket bagene og sjekket oss ut. Jeg skal innrømme jeg var småbekymret for bilen som hadde stått parkert på Norstan hele tiden. Sist jeg var i Gøteborg, da med Rusty, hadde bilen ved siden av hatt innbrudd og blitt ribbet. Rusty slapp unna med et forsøk og en liten bulk ved låse på passasjersiden. Det skal sies at Rusty var parkert på et helt annet parkerigshus den gang for mane år siden, men likevel.

Vi fikk alt stæsjet vårt inn i bilen, og før jeg gikk for å betale, måtte jeg jo ha med meg en Caffe Mocha hjem. Namme! Jeg kjørte mesteparten av veien - veiene i Sverige er upåklagelige! Men måtte naturligvis innom Nordby på veien. Innom favorittbutikken vår med haugevis av drager! Hais kjøpte med en som gave til vår kjære dyrepasser, og en høy statue til meg. Selv kjøpte jeg en lampe og en liten alvefigur. Så var det litt mat/snop-handling før vi fortsatte hjemover. Korteste turen innom Nordby noen sinne! Men vi har jo ikke plass verken i fryser eller skap, så det sa seg jo selv.

Selv om vi har hatt det superkoselig, så var det likevel godt å komme hjem. Vi har savnet Amee, Tezla og Tix, så det var godt å komme hjem igjen. Selv om jeg kommer til å savne Starbucks. Når jeg tenker på det: de har vel en i København? Stakkars lommeboka mi...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!