fredag 31. august 2012

Denne uka...

...har gått fortere enn jeg klarte å følge med. Mandag skjedde ikke så mye, tirsdag fortsatte jeg med drage-masken pluss at jeg startet på en ny maske i tillegg. Onsdag ble det tur til et krigsmseum før vi dro rundt til tre forskjellige kjøpesentere sammen med Charissa og Richard. Sistnevnte har bil, så han tok oss med rundt omkring for å se etter materialer til vesker vi har tenkt å lage oss. Igår var en rolig dag, og idag var det full fart.

Først dro vi til Odense. Som deltagere på Myter og Eventyr måtte vi jo få med oss H. C. Andersen! Vi var innom museet og tuslet etterpå rundt i byen. En ny ryggsekk ble med meg hjem fra museumsbutikken. Vel tilbake i containeren, tok jeg med veska mi og dro inn til København igjen: lillesøster og venninne er på jentetur! Så det ble en hyggelig kveld med tapas og god drikke. Koselig å se igjen søs, vi ses for sjeldent når hun studerer i Trondhim. Men vi er ferdig med studier samtidig, og da skal det bli godt å få henne sørover igjen.

 Jeg lagde kinesisk mat til 17 stk! Dette er bare halvparten. Godt med stort kjøkken!

 Krigsmuseet. Kanoner. Weee!

Søt tanks.

 Tårnet utenfor. 

 Charissa til "hest". Vil ha sånn når jeg en gang får stor hage!

 Utenfor hos Hr. Andersen.

 Hele gjengen!

 Papirklipp. Ser du størrelsen?

 Masse ender utenfor, men så ingen stygge... ;)

 Et noe slitent hus i Odense...

 Herlig dørhåndtak!

 Javel. Enten så er noe Makeløst, eller så vet jeg ikke helt...

 ...javel...

 Ulrikke og lillesøs Anette...

... og meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!