tirsdag 14. august 2012

Reiser snart...

Nå har jeg pakket, og pakket om det jeg skal ha med meg til København, bare et par småting igjen. Jeg merker jeg er spent, og gleder meg masse selv om jeg kommer til å savne mann og dyr masse. Imorra går båten og 30. september er jeg hjemme igjen. I mellomtiden skal vi lage hånddukker, ha dukketeater, lære å gå mer inn i myter og eventyr, og kanskje lage egne eventyr. Innimellom blir det ekskursjoner og hyggelig samvær. Det blir spennende, og jeg skal oppdatere bloggen mens jeg er der. I motsetning til da jeg var i Beijing og ikke hadde veldig god nett-tilgang. Og er det noen som har tips til ting å se og gjøre i byen, så legg gjerne igjen kommentar. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!