onsdag 8. august 2012

Ny veske til mor

Etter at jeg laget meg veske fra mitt nyeste mønster, sa min mor at hun gjerne ville ha en også. Ikke at hun ikke kan sy en selv, hun har jo lært meg alt jeg kan om mønster og søm... Men hun har nok prosjekter i heimen allerede, så jeg ba henne kjøpe det jeg trengte av stoff og mellomstivere, glidelåser, tråd og ting for å lage skulderreim hadde vi allerede. Så før jeg dro på ferie, hentet jeg alt hos henne, og igår fikk jeg endelig laget den. Ble ganske fornøyd, men måtte rette opp en og annen ting, for er det noe syersker ser, så er det når du har bomma. Og det behøver ikke være mye heller. Men maskina mi er sliten og det er ikke enkelt å sy en veske med stive kanter på en vanlig symakin - jeg ønsker meg en industriell maskin! Menmen, her er resultatet!

Foran, med logon min og en glidelåslomme på lokket.

Her er det lommer på lommer! Borrelås på den fremste, glidelås på de to andre. Og lommer uten lukking hvor iPad'en passer akkurat oppi! 

Ovenfra. Lommen foran og midt i er med i møsteret, den røde lommen har jeg lagt til selv, med en ekstra lomme oppi med plass til mobil, penn og småting, samt en ring å feste nøkler i.

Denne lommen har jeg også lagt til selv da jeg fort merket at jeg savnet en på min egen veske. Samme lomme som helt foran, men med glidelås istedenfor borrelås.

Så nå håper jeg moder'n blir fornøyd når hun kommer hjem fra ferie! Det eneste som mangler er en lås foran, men jeg er veldig glad i å bruke karabinkroker, så jeg må bare få tak i en. Mener å huske at Biltema har forskjellige størrelser og farger... Hm, får sjekke imorra. Idag er det tilbake på jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!