fredag 17. august 2012

Første skoledag

Fredag i Køben og første skoledag av semesteret. Frokost på huset og info om kurset før vi alle samlet oss i "Akvariet" for å lage mini-masker. Først i leire, så med gips. Kjempemorro og inspirasjon til senere arbeider når vi skal lage "puppets". Min tørker ennå(!), og jeg må nok ha på ett lag til med gips, men det blir imorra. Så male den.

Varm dag idag også, og handlet litt god mat og drikke til fest imorra. Og kjøpte softis på vei hjem fra supermarkedet. Namme! Benyttet tiden til å slappe av, og bli innestengt i skolebygget... Min containerkompis skulle vise tre av oss andre hvor lærerdusjen var, og før vi visste ordet av det var vi låst inne i en annen del av bygget uten mulighet for å komme oss ut (med mindre vi ville sette igang alarmen slik vi (jeg) klart igår). Så vi satt og ventet på at noen skulle gå forbi så vi kunne komme ut. Det tok bare et kvarter... Menmen, da har vi lært at alt i den delen låses i helgen!

Middagen var det de frem spanske som tok seg av idag og vi fikk tortilla de patata, loff med noe tomatsaus på (namnam!) og kylling-nuggets. Enkelt og godt. Men nå skal jeg gå og ta den dusjen jeg ikke fikk tatt imorres fordi siden chipen (som vi bruker for å komme oss inn dører) ikke fungerte på kjellerdøra. Nå vet jeg om en annen vei som "bare" tar to minutter å gå fra containeren til fellesdusjen... Campingliv, sa du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!