lørdag 4. august 2012

Gøteborg dag 3

Beklager, denne kommer litt sent, men men.

Torsdag startet rolig, men vi kom oss til Liseberg før 12, jeg selvfølgelig i følge med en kopp Caffe Mocha fra Starbucks. Vi tuslet rundt og kikket på livet. Det ble ingen turer på oss - Hais har ikke rygg til sånt. Og jeg hadde ikke behov for det. Så vi vekslet inn en 100-lapp isteden og koste oss med arkadespill istedenfor. Jeg kjøpte litt popcorn og vi moret oss med å se på alle de som ble blaute i vannrenna - den med store, runde båter og vann som kommer fra ingensteds. Det var en del blinkskudd der, ja!

Været var helt ok, men det var lummert og trykkende, nok til å gjøre oss begge værsjuke. Så vi tok en forlenget pause på hotellrommet og bare slappet av. Ved middagstider gikk vi bort til Norstan igjen og endte opp på samme bar som dagen før! De har så god mat der!

Vel tilbake på hotellet kjøpte vi pass til hotellets wellnesssenter i kjelleren, noe vi aldeles ikke angret på! Hais holdt seg for det meste i boblebadet - et forsåvidt stort basseng med forskjellige dyser. Jeg var i tillegg mye innom dampbadet og kaldtvannsbassenget, noe jeg har savnet siden jeg studerte i Danmark. Vi var der i over 2 timer, og vi sov godt den natta, ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!