fredag 24. august 2012

Friday Five #6

Ok, denne ukens emne er FOTO! Gøy!

1. Hva slags kamera bruker du? Jeg bruker mobilen min, iPhone 4s, noen ganger kompaktkameraet mitt, et Mju ett-eller-annet, men mest bruker jeg vel et Sony a33, ihvertfall når jeg er ute på tur enten det er i skauen eller i utlandet.

2. Hva slags motiver er oftes å finne på bloggen din? Alt mulig, egentlig. Men er glad i å ta bilder av fargerike blomster, mat og morsomme skilt.



Fra Beijing... 



3. Hva slags type bilder inspirerer deg? Fargerike og stemningsfulle bilder. Og festlige situasjoner.


 










4. Hvis du bruker foto-apper på mobilen din, hvilke er dine favoritter? Instagram! Og Camera! og Picfx.

5. Hva synes du er morsomst å ta bilder av? Dyr, folk, festlige situasjoner og når folk ikke forventer at jeg tar bilde. 

 Bikkja

Husbond

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!