lørdag 29. september 2012

Bare EN natt igjen...

Nå kjenner jeg virkelig at det er på tide å komme seg hjemover. Nå har vi vært her i 6,5 uker allerede, og jeg merker hjemlengselen. Uansett, idag har jeg da fått utrettet litt. Sto opp forsåvidt tidlig og etterhvert møtte formingslæreren som hadde filmene fra dukketeateret. Endelig fikk jeg dem inn på maskina så jeg har dem! Så gjenstår bare å se dem...

Jeg fant Gea, den andre norske studenten, og Charissa, ei fra Belgia, og vi dro inn til byen for å titte en siste gang og spise litt skikkelig, god mat. Flere av de andre hadde tenkt seg til MacDonalds utpå kvelden, men det er ikke mye aktuelt for min del. Vel inne i byen begynte det å regne, og med mye folk i gatene fant vi ut at vi bare skulle komme oss til den samme puben Gea og jeg var på for et par dager siden. Endelig kom vi frem, fikk oss et bord og bestilte oss hver vår burger. Namme! Vi satt lenge og koste oss og skravlet før vi måtte vende nesa "hjemover" - kl 16 skulle vi møte på kjøkkenet for å sette igang fellesvaskingen. Jeg husker selvsagt ikke hva puben heter, men det begynte på S.

 Desserten jeg spiste sist...

 Puben har en herlig sjarm

 Charissa prøver å velge rett...

 Belysningen er super!

 Digger lampene i lokalet

 Mmmm, burger!

Gea, meg og Charissa

Så ble det til slut rundvasking på felleskjøkkenet, tre andre og jeg dro til workshop'en og ryddet og vasket der. Deilig og fredelig, for på kjøkkenet hadde det visst utviklet seg til krangling... Jeez. Vel, når alt var overstått var det herlig fritid igjen, og jeg fikk ryddet litt på Mac'en og lagt inn de siste bildene og greier. Bare venter på at det skal bli imorgen så jeg kan pakke ferdig og reise. Så det spørs om det blir noe særlig blogging imorra siden vi da er på vannet, og neste gang skriver jeg nok igjen på norsk jord. Yay!

1 kommentar:

  1. Det så ut som et deilig sted. Vakkert og stemningsfullt.
    Velkommen hjem på norsk jord igjen :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!