søndag 23. september 2012

Rolig (?) uke

Uka som gikk trasket forbi nesten i stillhet. Det har vært finishing touches på dukketeater-stykkene og -dukkene, og det er nok arbeid bare det! Dragen min ble ferdig på tirsdag, og ellers har vi bare øvd på stykket.

Torsdag ble det en tur inn til byen for å dra innom Nasjonalmuseet for å handle bursdagsgave til Pa... Lørdag ble det en tur for å titte innom et kjøpesenter, og vi prøvde oss innom ruinene under parlamentet. Vi trodde det var gratis da det ikke står noe om priser før man går inn, men når det kostet 30 kroner, fant vi ut at vi gadd ikke lell. Så mens de to jeg gikk i følge med dro videre til Botanisk hage, fant jeg ut at jeg skulle gå litt mer i Strøget. Kjøpte meg mat på Sunset, og handlet på Disney-store (hallo: villains!) og New Yorker. Så da har jeg fått gjort unna shoppingen. Igjen...

Så idag har det bare vært avslapping og rolig dag. Fant et mønster på en kosedyr-drage igår som jeg fant ut av og sydde idag. Søt sak!

Imorra er det øving hele dagen før den store ballade-dagen på tirsdag. Så er det fri noen dager før vi reiser hjemover på søndag! Gleder seg!

Nye dragen er trøtt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!