fredag 14. september 2012

Friday Five #9

1. Hva er det mest verdifulle i livet ditt akkurat nå? Familien, husbonden og dyra. Merker at jeg savner dem alle spesielt nå når jeg ikke har sett dem på en måned, og det fremdeles er et par uker igjen før jeg er hjemme igjen.

2. Hvis du skal bli husket for bare én ting, hva skulle det vært? Hjelpsomhet. Prøver alltid å hjelpe de jeg kan, når jeg kan.

3. Hva er dine 3 viktigste mentale verdier i livet? Kreativ, snartenkt og eventyrlysten

4. Hva er dine 3 viktigste fysiske verdier i livet? Frisk kropp uten smerter... Det dekker vel det meste.

5. Et perfekt og verdifullt liv og en perfekt og verdifull verden – hvordan vil det se ut for deg? For min del er det nærhet til venner og familie, å kunne holde på med de ting jeg liker best, kunne gjøre en forskjell for andre og hjelpe de som trenger det. For verden skulle jeg så gjerne sett mer toleranse og forståelse for andre, at man sette like mye pris på forskjeller som likheter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!