søndag 7. oktober 2012

Fridau Fiv #12 på en søndag

Bedre sent enn aldri...


1. Hvordan er stilen hjemme hos deg?
Oj, lett blandet! Har vel ingen spesiell stil akkurat, med møbler fra her og der, stæsj og bøker fra rundt omkring.
2. Hvordan ønsker du å ha det hjemme hos deg?
Romslig! Lyst. GOD plass på kjøkkenet i motsetning til det skapet jeg har nå... 
3. Hva er favorittrommet ditt! Beskriv hvordan det ser ut og hvorfor du liker det best.
Det må være den delen av stua der jeg har hobby-tingene mine. Hvor jeg kan sitte og sy og pusle med smykker. Det er en Expedit-hylle med pult foran vinduet, med godt lys om dagen, og alt jeg trenger mer eller mindre innenfor rekkevidde. Her kan jeg sitte og skape ting som jeg vil og få utløp for all mulig kreativitet.
4. Ditt beste interiørtips?
Jeg vet at enkelte mener at less is more, men jeg tror på at så lenge man har plass og rom til å trives, så gå for det. Om det så er tradisjonelt, minimalistisk, shabby chic eller hva som helst. 
5. Hvilket rom er det neste du har lyst til å pusse opp, og hvordan?
Gangen. Det har et utslitt korkgulv, ikke noe skikkelig skap (tok ut ødelagte skyvedører i våres), stygg tapet og er lite. Så jeg vil legge nytt gulv, male veggene hvite, sette inn et pent skap med speil, og skohyller. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!