fredag 21. september 2012

Friday Five #10

1. Hva er typisk for din klesstil i hverdagen? Fritid! Alt fra olabukser til turbukser, singlets til gensere. Foretrekker det som er varmt og komfotabelt. Og skal jeg gå et stykke, er jeg avhengig av MBT-skoa mine. Sliter ut et par i året!

2. Hva tar du på deg når du skal på fest? Som oftest kjole, og da gjerne 50-talls inspirert og helst med circle-skirt og prikker.

3. Sko eller vesker, what’s your passion? Ooh, vanskelig å velge, men siden jeg har måttet gi opp høye hæler pga artritten, så må det bli vesker. Gjerne selvsydde.

4. Hvilke tre make-up produkter kan du ikke klare deg uten? Pudder, dekkstift og maskara.

5. Hvordan ser du ut på håret akkurat nå, og hvordan skulle du ønske du så ut? Kjedelig hverdags-hestehale. Sparer fremdeles til lengere manke. Og skulle vel egentlig ønske det var mer volumøst, knallrødt og 50-talls, nå er det flatt, tørt, avfarget og kjedelig. Takket være vann med mye kalk, og mye vind her i Danmark.

2 kommentarer:

  1. Herlig utfordring som gjør at man blir en smule mer kjent med personen bak bloggen. Kjenner igjen det der med livløst hår grunnet kalk. Jeg måtte klippe mine lange lokker pga det, men håper på nytt liv og lyst fremover nå. Tvi tvi for din manke også. :D

    Helgehilsen fra Huldra :)

    SvarSlett
  2. Ja, jeg prøver å bruke en fin olje jeg kjøpte på Body Shop natten før jeg skal vaske det igjen, og det har hjulpet litt. Men nå skal jeg hjem til modrlandt igjen, og har store planer om en real oljebehandling av håret! :D

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!