fredag 28. september 2012

Friday Five #11


1. Hva betegner du som kultur? Det som har å gjøre med livsstil, historie, kunst - menneskelige uttrykksmåter.
2. Er det i noen av grenene (sport, teater, mat, litteratur etc) du dyrker selv? Da må det i tilfelle bli kreativitet innen håndverk, lesing av diverse typer litteratur utenom pensumbøker og skriving av lengre historier. 
3. Hvis det var noe innenfor det kulturelle du ville lære (f.eks. synge), hva hadde du valgt? Tja, lære å ikke være redd for å synge hadde vært veldig fint, for jeg synger mye i bilen eller til musikk som står høyt på... 
4. Tar du i bruk de kulturelle tilbudene byen din byr på, i så fall hva? Ikke så mye når jeg er hjemme, men når jeg reiser så prøver jeg å få med meg mye. Som at nå har jeg vært 6 uker i Skovlunde, like utenfor København, så jeg har hver uke prøvd å få med meg noe nytt. 
5. Synes du kultur er viktig? Ja, for det viser hvor like og hvor forskjellige mennesker er på samme tid.

1 kommentar:

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!