torsdag 18. mars 2010

Nye kittens


Endelig litt tid til å blogge igjen. Igår var vi i bursdagsselskap hos Ma, og hun ble storfornøyd med gaven. Hadde pakket den inn i en rød kakeboks med rødt bånd rundt og laget et kort med trekløver siden det er symbolet til Irlands nasjonaldag - St. Patricks Day. Hais har også blitt helt frisk etter eposiden som endte på sykehuset.


Jeg har også fått gjort ferdig to Dust Kittens til, lille lilla Meek og grønne Jano. Det er så morsomt å se de få forskjellig 'personlighet' etterhvert som de blir ferdige. Nå skal jeg gjøre ferdig noen småting på den 'ildfulle' saken og bare vente på øynene som jeg bestilte så jeg kan få den ferdig.

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koseli kommentar, og at du hiv dæ me på konkurransen min :D
    Bli spennanes å se resultatet! Må bare mote mæ opp til å bynne ;)
    Håpe aldri det skjer igjen at vi samle opp så mye.. men e jo kjekke penga å plutseli ha i handa :D Eller på oppussingskontoen som dissa bli å gå ;)
    Va jo en kjempesmart måte å spare til bryllupsreise :)
    Bli vi ikke flinkere me pantinga, så trur æ vi må gjør nå sånt lurt vi å :) Kanskje spare til bryllup i første omgang :D


    Ha en fortsatt flott kveld!
    Klæm Trine

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!