lørdag 6. mars 2010

Lørdag


Hatt en rolig dag idag, med unntak av at jeg var og trente kvart over 11 idag. Styrketrening med tau, det tar på, det! Men så funker det også. Tenker jeg må til pers på mandag igjen, og på torsdag skal Arynmannen og jeg på dans! Vi skal på dansekurs i middelalder-dans. Temaet på bryllupet vårt er drager og jeg skal ha en middelalderkjole som jeg skal sy mer eller mindre selv.


Ser også på korsetter som jeg kan ha til kjolen, og vurderer å få et laget i England. Dette er fra Crimson & Gypsy og jeg vil ha et i grønt! Eller kanskje Ivory... Vil egentlig ha grønn kjole, men da passer det kanskje bedre med et hvitt korsett utenpå... Eller kanskje det blir hvit kjole og grønt korsett? Må bestemme meg snart, for det er minst 4 ukers levering på korsettet, og jeg må begynne å sy kjolen snart også, må bare handle stoff og bånd først! Og nei, det er ikke meg på bildet...


Uansett, vi har fått komponert en egen brudevals som er inspirert av middelalder og LOTR (en kompis av Arynmannen er komponist), og tenkte da at det ville passe å kunne danse på middelalder-vis. Gleder oss masse! Og ikke for å glemme at min søster har designet logoen vår, hun er rå til å tegne!

Vinterbildene er fra nærområdet hvor vi bor. Jeg er så heldig at jeg har gangavstand til det meste, også til trening! Og på vei hjem tok jeg dagens utebilder. Herlig med sol og klar himmel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!