tirsdag 23. mars 2010

Travle dager.

Tiden flyr av og til. Sånn som nå. Rekker jo knapt å snu meg før dagen er gått. Men jeg har fått heklet litt mer, prøvd meg på litt flere roser og et påskeegg. Ønsker meg tykkere bomullsgarn! :D Men skal få heklet mer og lagt ut bilder etterhvert.


På søndag ommøblerte vi litt her hjemme også. Skinnsoffan ble hentet, etter jeg til slutt gav opp og la den ut på 'Gis bort' på Finn.no. DA var det mange som ringte på den, da! Den gamle komfyren skal også ut, den har stått og tatt opp plass siden desember, og på torsdag kommer det noen og henter den. Hvis ikke, så tror jeg ikke det blir noe problem å bli kvitt den.


Ellers gleder jeg meg til påske, skal ha fri hele påsken! Men først skal kontoen tydeligvis tømmes, med bilen på verksted i tillegg til alt det andre som faller på denne måneden. Jaja, man klarer seg. Jeg skal ihvertfall kose meg masse i påsken! =) Og jeg skal begynne å hekle på noe tilsvarende som bildene i dagens innlegg viser, tenker jeg. Har store planer for akkurat dette mønsteret. Mer om det senere, først må jeg være sikker på at jeg får det til... Mønsteret kan du finne her, sammen med mange andre flotte, gratis mønstere. Selv om de er på engelsk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!