fredag 19. februar 2010

Snartur hos dyrlegen

Amee har vært i brunst nå i litt over to uker og det var på tide å få henne ut av brunst igjen så vi kan få sterilisert henne. En liten hormonsprøyte, så var det gjort. Selv om hun var sinna på med en god stund etterpå, og da var det godt å få trøst av Pappa isteden. Tok jo selvsagt ikke med kamera, da... Men nå sover hun godt sammen med de andre pelspølsene, alt om vonde sprøyter og dumme Mamma som holdt henne fast er glemt.


En ting jeg glemte å gjøre mens det ennå var lyst, var å ta bilde av osteklokken min oppå glasshylla i stua med den store, grønne glass.diamanten min inni. Den avblomstrede orkideen er ikke supervakker, men det er litt grønt. Har også en orkidè 'i glass' vi fikk av noen venner da de kom på besøk, og lys-rekken vi kjøpte til å ha i vinduet til jul, men som vi bruker ellers også fordi den er så fin. På samme pyntebord har jeg også en rød glass-stjerne som jeg kan ha te-lys inni, men jeg er gått tom for te-lys! Må en tur på Nille imorra, ja. :) Stuegardinene begynner å bli gamle, la jeg merke til også, må se å få ordnet noen nye, hvitere til sommeren.

Tidligere idag, og igår (og mye ellers også egentlig når jeg tenker etter). så ser vi på finn.no etter småbruk eller enebolig vi kanskje kan flytte til. Nå bor vi i en liten leilighet som forsåvidt er passe for to personer, men med fire ildere og x antall hobbyer og ting og tang fra oss begge, så hadde det vært så fint med større plass. Behøver ikke være store plassen, men et hus med litt hage hadde vært supert å finne. Nå får vi se hvordan den jakten går fremover, for om jeg begynner å studere til høsten, så må vi nok vente litt med å flytte. Men det er jo gratis å drømme... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!