torsdag 25. februar 2010

Hmm

Idag har jeg kikket på enda flere interiørblogger, og det er så mye fiiiint der ute! Så har jeg meldt meg på en haug med giveaway's som jeg også har linket til her. Så i mangel av noe annet å nevne, så tenker jeg at jeg får kjærsten til å trekke et "Law of Attraciton"-kort. Resultatet ble som følger:
'Ambition. I am ambitious and do not procastinate or waste time being negative'.

Når jeg først holder på med kort, så kan jeg jo trekke et Gudinne-kort også:
'Goddess of Compassion: I blend intuition and logic to guide my decitions'.

Passer forsåvidt for livet mitt slik det er akkurat nå. :)

Og med det ønsker jeg alle en god helg!

4 kommentarer:

  1. Så koseli at du vil være me på give awayen min :)
    3 lodd e laga t dæ :)

    ha en fortsatt flott kveld!

    Klæm Trine

    SvarSlett
  2. Hei, hyggelig at du vil være med på feiringa mi!

    Så deilig det hørtes ut med et skikkelig restaurantbesøk, man lever lenge på den utgiften ;-)

    SvarSlett
  3. ...da krysser jeg fingrene for deg!! Det er en verden av inspirasjon inne hos niber'ne, og jeg oppdager stadig nye fristende sider. Ønsker deg en god helg!!
    klem

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!