mandag 15. februar 2010

Ny blogg. Spennende!

Jaha, da starter jeg på en ny blogg igjen. Har prøvd meg litt tidligere, men det har en tendens til å renne ut i sanden, egentlig. Men med ny frisk (litt ironisk når jeg sitter her sylta forkjøla) så prøver jeg igjen! Kan jo ha noe å gjøre med at det forrige bloggen min har bare vært trasig siden opplegget der skifta ut alt. Så der kommer jeg ikke til å vanke så mye mer.

Denne tuppa her er kanskje ikke helt som andre. Jeg gjør som jeg vil og er meg selv. Som ei sa på Facebook om meg en gang: jeg har aldri møtt noen som er så til de grader seg selv! Takker for komplimentet, ja. :D Jeg blir kalt sprø og merkelig, men så lenge jeg ser på meg selv som normal, hva er så alle 'de andre' normale? ;)

Jeg har vokst opp med hund, er utdannet dyrepleier, prøver meg som hundetrener på fritidsbasis og jobber nå i barnehage. Jeg har fire ildere og en herlig kjæreste. Til høsten skal jeg kanskje tilbake på skolebenken for å bli førskole-lærer. Har søkt både heltids- og deltidsstudier, i Oslo, Drammen og Trondheim. Krysser fingrene for Oslo! Ilderne våre er Arinya på 5 år, Bulder og Brak på 4 år og Amee på 11 mnd. Får legge ut litt mer om dem siden.

Nei, akkurat nå er det natti-tid. Har lest en masse interiør-blogger og fått masse inspirasjon de siste dagene jeg likevel har sittet hjemme under pelspleddet mit og hostet og nyst. Får returnere imorra, forhåpentligvis friskere. Får forresten besøk av lokalavisen imorra også. Kjæresten er ny styrer i NIF - Norsk Ilder Forening, selv er jeg styremedlem, og Budstikka skal komme og lage reportasje om ilderne i huset. Blir morro! Litt senere på dagen skal han intervjues av lokalradio i Gudbrandsdalen, han er selv fra Lesja. Han var jo i GD (Gubrandsdalen Dagningen) også, både i papirutgaven og på nett, med vår yngste: Amee.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!