lørdag 20. februar 2010

Nye prosjekter, små og store.

Jeg driver stadig og surfer på nett, og tittet innom noen sider jeg hadde glemt jeg hadde bokmerket. Der fant jeg plutselig oppskrift på heklede hjerter! Okei, jeg kan alltids klare å lese en hekleoppskrift selv om jeg aldri har gjort det før, men så var det en liten ting: denne var på engelsk... Oj. Jaja, lage dette ville jeg, så jeg satte igang, og etter litt prøving og feiling, så fikk jeg det jaggu til! Kanskje ikke det beste å starte med ulltråd, men det var det jeg hadde. Ikke hadde jeg bomull heller, så jeg nedte opp med et par 'plater' med gauze-bind. Resultatet ble ikke så gæærnt for å være den første. :)

Og kjærsten har endelig fått sin hjemmeside oppe og gå, han også. Med god hjelp fra ei felles venninne av oss som er rå med foto og styling og nett og alt! Ta en titt på www.hais.no om du trenger litt pyrotekniske effekter til festen, bryllupet eller konserten. Han fikser det meste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!