onsdag 24. februar 2010

Feiring!

Idag har kjæresten og jeg feiret et lite jubileum. Vi har vært sammen i to år idag, og forlovet i ett, så vi tok oss råd til å spise en bedre middag på Værtshuset på Bærums Værk for å feire litt. Maten kostet litt, men hovedsaken er at maten er fantastisk god, vi feiret noe bra og selskapet var upåklagelig. En herlig kveld.

Værtshuset har ikke bare utmerket mat, men huset er også veldig flott. Det har stått der siden 1640 og har et herlig, historisk sus over seg. Bare på dametoalettet er det gjennomført med håndklær av papir så vel som i bomull, smijerns-låser på dørene og marmor-benk rundt vasken. På veien til toalettet går man forbi den store 'kjøkkenpeisen' med hjemmelaget brød på kanten sammen med kobberkjeler til kaffen. Jeg vil ha sånn peis!

2 kommentarer:

  1. Hei.
    Gratulerer med to jubileumer. Viktig å feire det som feires kan.
    Høres ut som en koselig plass å gå ut å nyte et godt måltid mat.
    Takk for hyggelig kommentar og kjekt at du ville være med i min jubileumfeiring.
    Ha en fin kveld videre

    SvarSlett
  2. Så koselig!
    Kjekt du er med inne hos meg! Hos deg tar jeg med meg inspirasjon til hjertehekling!
    De var veldig fine :)

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!