mandag 22. februar 2010

Ny versjon

Idag har jeg vært en tur på Søstrene Grene på Sandvika Storsenter, og fant tofarget hyssing til 7,- 'nøstet'. Så jeg heklet et hjerte til med denne tråden, stappet det med vatt og la inn en liten rangle også, så kan dyra bruke det som leke. Det blir hklet ganske tett, så det er omtrent umulig å få ut noe av vatten (som i tillegg er platevatt jeg har revet i biter før jeg brukte det som fyll). Begynner å kunne oppskriften nesten utenat nå, også. Noe annet jeg kjøpte meg mens jeg hadde min lille runde på Storsenteret, var et par glass-urner - en stor, grønn en og en liten mørkelilla en, en ny, en stor, blank glass-diamant (som resulterte i kjærestens første "Enda en?"-uttrykk!) og to interiørblader, noe jeg ikke har kjøpt meg på evigheter. Men unte med det idag. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!