torsdag 18. februar 2010

Innekos

Innedag idag også. Hodet er bedre, men lungene er 'rå' ennå. Nåja, dyra har vært mer våkne og lekne idag. Tydelig at våren så smått er på vei. Likevel er det kos når de sovner i fanget eller på armen når man sitter sånn ved pc'n. Eneste vårtegnet her er lysere dager, snøen faller fremdeles i dagesvis av gangen ennå. Forsåvidt greit, så lenge jeg slipper slaps og søle. Sånn sett har denne vinter'n vært super! Snø hele tiden, men ikke i kjempemengder.

Har tenkt igjennom litt av hva jeg har av interiør og stæsj her hjemme, og kom frem til at det er mye forskjellig! Men et tema som går igjen er drager... Kjæresten og jeg digger drager, det skal også være temaet på bryllupet vårt. Akkurat nå har jeg en 'byste' av en drage som holder en glass-skål oppå det nærmeste jeg kommer et shabby møbel - en hvitmalt liten kommode med dør. Kommoden kjøpte jeg på loppis for flere år siden, ferdig hvitmalt.

Så må jeg bare unnskylde den gamle soveposen på gulvet, ilderne elsker å sove i den så den har fått plass på gulvet inntil videre. Mørkt ble bildet også. Jaja, får se om jeg fikser på det senere.

Dragen oppå har fått i oppgave å passe på hekletøyet mitt når jeg ikke jobber på det. Og lottokupongene våre... Drager er jo lykkebringende, så fant ut at det var rett oppgave. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!