fredag 22. juni 2012

Ny veske!

Igår og idag fant jeg frem symaskina, tråd og stoff, og startet på en ny veske jeg har hatt lyst til å lage lenge. Startet utpå ettermiddagen og avsluttet klokka 23! Idag fikk jeg gjort den ferdig, etter litt feilsøm og oppspretting, i tillegg til litt ekstra tilleggsforandringer. Er storfornøyd med resultatet, tenker å lage en lommebok i samme stil også. En annen dag. Er så herlig å være igang med syinga igjen!

Denne er mønsteret er fra NapKitten - Sweet Summer Bag. Supert mønster og ganske gjennomført og bra forklart selv om jeg kanskje ville rettet på et par ting. Mine forandringer: glidelåsen på lokket er kortere enn i mønsteret, la til et feste til nøkkelring og en enda en innvendig lomme, og borrelås på den tre lomma under lokket. Stoffene og skulderstroppen er fra Panduro, glidelåsene både "høstet" og kjøpt, D-ringen til nøklene høstet fra en tidligere veske.

Foran.

Siden.

Oppi med nåværende lommebok.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!