torsdag 5. juli 2012

Miniferie

Nå går tiden litt fra meg igjen. Men jeg skal prøve å ta det igjen. Søndag var Ma, Pa, lillesøs og jeg invitert til middag hos min lillebror og hans kone. Veldig trivelig, og brutter er jo pizza-mesteren! Så vi gledet og masse til herlig hjemmelaget pizza. Men det beste med besøket var at vi søstrene fikk vite at vi skal bli tanter på nyåret! Yay! Lillebror skal bli far! Så dagene etterpå ble brukt ved symaskina, godt jeg hadde fridager! Natt til onsdag sto en splitter ny stelleveske ferdig, den mangler bare bærestropp, og når jeg har fått på den, så skal jeg få tatt bilde så jeg kan vise frem. Onsdag fikk jeg jobbe kort dag slik at Ma og lillesøs kunne hente meg og vi dro til Trønderlag. Hais jobber hele uka, så han måtte pent bli hjemme. Men det er jo ikke noe problem nå når bestekompisen hans har flytta inn på ekstrarommet midlertidig. Da kan gutta spille X-box så mye de vil! Idag var det hyggelig frokost ved spisebordet hos søs, og en liten tur ut i Trondhjem by i solskinn og sommervarme! Herlig! Søs måtte på jobb, så Ma og jeg dro for å besøke mormor på Stjørdal. Koselig å se gamlefrua igjen! :) Nå kan jeg også skrive innlegg på iPad, det fikk jeg ikke til tidligere. Men nå kan jeg ikke legge inn bilder via google+ som jeg har på mobilen. Må forske litt mer på detta her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!