mandag 18. juni 2012

Endelig!

Ja, endelig kan jeg holde på med det jeg like aller best, være kreativ! Leksepulten er transformert tilbake til hobbybord og jeg har kost meg masse med nytt og gammelt stæsj. Bare se! 


Her er alt mulig rart, til og med erteplantene mine som jeg plutselig oppdaget idag at de faktisk bærer frukt! Ja, for rent teknisk er erter en frukt, ihvertfall det jeg har lært siste semester med naturfag. 

Anywho, skal legge ut bilder etterhvert av de ferdige produktene, akkurat nå er det tørking på gang. Og egentlig er det bare fint at det regner ute, da er det ikke noe hastverk med å komme seg ut. Ikke engang bikkja vil ut i dette været! Diva... Men da er det jo fint jeg fikk kjøpt meg regntøy uka som var!

Amee og Tezla krangler fremdeles. Ok, rett skal være rett, Amee er fremdeles sinna på Tezla. Men det går rette veien, det er ikke store bruduljene før hun lar Tezla være litt i fred igjen. Men så snart nykomlingen våger seg frem fra gjemmestedet sitt under kommoden, så er det på'n igjen. Jaja, 

Og ja, jeg har begynt å skrive på norsk igjen. Jeg har blitt Gudinneblogger (yay!), og da får man holde seg til morsmålet. Men vil oppsummere innleggene på engelsk likevel. Og ikveld skal husbond og jeg på middag til en barndomshelt! Dét kommer jeg nærmere tilbake til imorra! Vi gleder oss masse, ihvertfall!


Finally I have the chance to be creative again! Just look at the wonderful mess on my desk. The ferrets are stil going at it, Amee being pissed at Tezla for being here. Hopefully they'll bury the hatchet soon. I have also started as a blogger at Gudinne.no, the site for all Godesses! And the hubby and I are having dinner with a childhood hero today as well, I'll update on that tomorrow! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!