tirsdag 19. juni 2012

Soool!

Endelig litt varme fra solskinn. Var jaggu på tide med litt sommer igjen.


Ovenfor er resultatene etter litt småjobbing ved hobbybordet igår. Den store er ca 6 cm høy, de små ca 3 cm. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med dem siden jeg bare ville prøve ut litt teknikker. Selge dem, kanskje? Får se. Neste prosjekt blir en veske jeg har villet lage lenge nå.

Og den middagen vi var på igår? Hais trodde vi hadde blitt invitert av moren til en kompis av oss. Men tingen var at nummeret sto i hennes navn... Vi hadde en kjempetrivelig kveld med god mat og film, det var hyggelig å se Markus igjen. Og vi måtte flire da vi innså hvordan det hele egentlig hang sammen. Og denne barndomshelten jeg snakket om? Vel, alt jeg vel egentlig behøver å si er navnet til moren nevnt lenger opp: Eli Rygg. :)

Nå: lese mer i boka mi om "Faeries and other magical beings" mens jeg nipper til litt soda fra Kremmerhuset. Nam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!