søndag 1. august 2010

Gift blei vi også! :)

 Tøysebilder må med!

Igår var en vellykket dag fra ende til annen. Noen småting som ikke ble heeeelt som det skulle, men ingen kriser. :) Folk storkoste seg, maten var fantastisk og talene var utrolige! Er så glad for at vi har alt på film! Fotografen vår var genial og bestekompisen min ble utnevnt paparazzi og fotoassistent... Herlig å ha to personer som tok bilder hele tiden - ble så mye variasjon i bildene. Og begge er superflinke til å fotografere, dessuten har de forskjellig stil. :D 

 Brudgnomen gjør seg klar. Knapphullsblomsten har jeg heklet og slipset har jeg sydd av kjolestoffet.

Solen kom og gikk iløpet av dagen, og er så glad for at det var overskyet da hovedfotograferingen for det gav en slik herlig stemning i bildene. Og ble superfornøyd med kjolen min - mamma og jeg laget den sammen. Et herlig mor-datter prosjekt.  


 Fotografering...

Middagen var utrolig god, og vi hadde kjempeflinke servitører. Talene frembragte mang en latter og praten gikk lett. Brudevalsen var etter en melodi komponert spesielt til oss og kaken var kjempetøff. Siden vi hadde dragetema, prøvde vi å følge dette i alt: brudevalsen het "Waltz of the Dragons", kaken var en borg med en glassdrage på toppen som kaketopp, vi hadde godteskåler i drageform, logoen er designet av min søster med oss to foran en drage osv. Dansen gikk lystig og gavebordet vokste. Alle koste seg og det var en perfekt dag!


Og ikke minst så fikk jeg min prins. :) Elsker deg så mye, Hais!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye.

    Skikkelig flott var dere , Kjolen var nydelig.
    Bildene supre.
    Ha en riktig fin uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye som mann og kone :) morro med et utradisjonelt bryllup:)

    SvarSlett
  3. Gratulere til dere, så flotte bilder! Ønsker dere ALT godt i tiden som ligger foran!

    Klem Lenemora

    SvarSlett
  4. Heisan :) Koselig med nye fjes hos meg :) Og her har det skjedd store ting ser jeg. Gratulerer så mye :) Så spennende å se bilder og lese om ett litt annerledes bryllup enn det brorparten har.
    Også skal du bli førskolelærer ser jeg :) Lykke til. Selv har jeg jobbet som førskolelærer i 16 år nå

    SvarSlett
  5. Såååå nydeli dokker va :D
    Gratulere så masse som mann og kone ;)
    Heldiggrisan!

    Koseli at du vil være me på give awayen min!
    Håpe du får en superflott dag!

    Klæm

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye som nygift !
    Kjempekjekt at du ville være med på Give Away hos meg :)

    SvarSlett
  7. Hei!
    Gratulerer med bryllupsdagen forrige helg - kjempestilige klær :)
    Takk for at du ble med i give awayen min, og at du har lagt ut link :)
    *Martemora*

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!