fredag 30. juli 2010

Gurimalla...

Idag har jeg styra og holdt på siden 11... Hais, ei venninne og bestekompisen min har virkelig stilt opp og hjulpet til også. Vi fikk nøklene til lokalet igår kveld, så Hais og jeg fikk satt ut bordene slik de skulle være. Idag har duker og pynt kommet på plass, det er dekket på, og gavebord og bar er klar. Maten er bestilt og kommer når kokka kommer kl 11 imorra. Jeg har vært et par turer frem og tilbake, godt det er bare 5 minutter mellom oss og lokalet... Hais og kompisen min har også hatt sine turer frem og tilbake etter ting og endelig er det så klart som det kan bli. Tror jeg... Jeg har endelig kommet meg hjem og fått i meg litt kveldsmat, og venter på at fotografen og forloveren min skal komme. Er spent på hvordan morgendagen blir og jeg gleder meg. Selv om vi ikke har øvd veldig mye på brudevalsen. Og jeg har glemt å kjøpe kaffe-fløte. Hais er nå hos noen venner inne i Oslo, der blir han hentet imorra i god tid før vielsen.

Hjelp, jeg gifter meg imorra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!