søndag 4. juli 2010

Effektiv!

Idag fant jeg ut at jeg skulle komme i gang med knapphullsblomstene, og til slutt fikk jeg dem ferdig. Nå mangler bare å få tak i sikkerhetsnåler og noen store blader å feste bak blomsten, så er det finito. 


Den øverst til venstre har jeg heklet inn sølvtråd langs kanten og er Hais sin. Den lille i sølv skal jeg feste til enten en hårspenne eller en nål, den er til min forlover. De tre nederste er til min far, hans far og hans forlover. 


Selv har jeg bestilt en liten bukett fra Bryn Gartneri med små, hvite calla-liljer i. Sa jeg hadde 500,- å bruke på bukett, og de skulle fikse en fin en til meg. Så jeg stoler på det. :) Og gleder meg til å se den. Og knapphullblomstene på sine repektive jakkeslag. :)


Og sånn så himmelen ut igår kveld da huet mitt føltes som om det holdt på å sprenges. Det så jaggu ut likedan på innsiden av huet mitt også... Idag har jeg vært effektiv innendørs, har laget blomstene og endelig satt meg ned og sydd buksene til Hais som det var hull i. Da mangler bare å sy mine egne bukser også, men da må jeg frem med symaskina og den står veldig fint der den står i hylla si akkurat nå. Kanskje den kommer frem likevel imorra... Å være gressenke får frem kreativiteten, gitt! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!