lørdag 17. juli 2010

Feriemodus

På torsdag kom vi hjem fra en liten ferietur. Vi dro til Lesja på lørdag og hilste på familien til Hais der oppe. Jeg greide til og med å lære svigerfars bikkje et nytt triks. Den bikkja er sta og har tisligere ikke godkjent meg. Men med biter av griseøre og litt tålmodighet ble jeg ikke bare godkjent, men klarte i samme slengen å lære ham noe nytt. Han er nemlig velsig eiesyk når han får griseøre, men mest når det er et helt et. Vi hadde mange små biter til rådighet. Han fikk ikke godbiten før han kikket bort fra den, og på 5 minutter hadde han lært det. Svigerfar hadde ikke engang lagt merke til at jeg hadde lært Yoshi trikset, og trodde ikke på meg da jeg sa det. Så, da måtte vi vise. Hadde jo selvfølgelig ikke med kameraet...

Mandag dro vi til Trondheim, og fikk heimlaga pizza av lillebror. Han er den ubestridte pizza-mester! Videre dro vi til onkel og tante i Hommelvik. Vi koste oss masse der, og dyra tok livet med ro i buret sitt ute i garasjen. De var med, de også. Innen vi dro hjem på torsdag hadde vi hentet lillesøs på Værnes (heldiggrisen kom hjem fra 4 uker i USA), hjulpet henne med å flytte inn i nykjøpt leilighet, vært innom mormor og kost oss med de 4 gordon setterne til tante og onkel. En fin ferie selv om været kunne vært bedre... 


Nå er vi vel hjemme igjen, og de siste detaljene til bryllupet finpusses. Vi har allerede måttet flytte vielsen fra 13.00 til 12.30 siden de har gått litt i surr. Menmen, det er ikke noe problem, bare litt ny info som må ut til de det gjelder. Har bestemt meg for at dersom det skjer forandringer, så skal det ihvertfall ikke vippe meg av pinnen. Forandring fryder! Sånn av og til.. :D Jeje, tar hele bryllupet med ro, ting blir som det blir, det kan aldri bli helt perfekt, men vi kan jobbe oss mot det! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!