søndag 24. februar 2013

Produktiv helg

Endelig har jeg fått igjen gnisten til å lage ting igjen. Jeg har jo en helt nyanskaffet 13" MacBook Air, og trengte noe å beskytte den i når jeg skal ha den med meg. Først satte jeg igang med et grønt/blått prosjekt der jeg endte opp med lommer til iPad, iPhone og ledninger i tillegg til maskina. Men... Den ble for liten! Løsning: sprette opp en del av sømmene og sy i litt ekstra plass. Funk knall! Så nå er det plass tilalt, til og med ledninger og lader.

Lagde også en sleeve til bare maskina i fleece og cordfløyel, og idag startet jeg på en ny veske hvor jeg også får plass til maskina, men mangler skulderstropp, så må vente til jeg får kjøpt meg det jeg trenger til det. Men da er det bare et par sømmer, så er den ferdig. :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!