tirsdag 19. februar 2013

Ny leke!

Og nei, jeg tenker ikke på voksenleker. Eller, jo, på en måte... Gaah! Ok, det jeg vil frem til er at nå har jeg endelig kjøpt meg ny Mac - 13" MacBook Air, liten og lett og heeeelt ny! Jeg "litt" Appletarian med iPhone, iPad og Mac - får kanskje skylde litt på mannen. Og det faktum at PC og jeg har null felles karma og jeg klarer å kverke en PC på rekordtid, uten å egentlig gjøre noe! Denne nye maskina kosta meg omtrent like mye som de to tidligere PC'ene mine tilsammen, men av erfaring vet jeg at Mac og jeg funker sammen mye lengere enn jeg klarer å holde liv i en PC... Så i lengden vil det betale seg likevel - jeg vil ikke trenge ny maskin de nærmeste 7-8-9 årene! PC? *knekker fungre* Jeg gir masvineriet 3 måneder før det begynner å kræsje...

Så nå storkoser jeg meg med en maskin med fullt fungerende skjerm og taster som henger med i svingene når jeg skriver. Gamle-Mac'en viste tegn på godt bruk, men fungerer fint fremdeles. Bare en tastatur-rens og nytt batteri, så funker den i flere år til. Hvorfor byttet jeg den ut da? Fordi den er for stor og tung for meg - 15" MacBook Pro. Mye lettere og enklere med en som er mye mindre. Ok, mindre batteritid, men det funker for mitt bruk.

Så nå ryddes det opp i AppleID, bokmerker synkroniseres osv... Se bilde under... :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!