onsdag 13. februar 2013

Jobb og greier

Endelig! Og jammen gikk det fort i svingene! Allerede i midten av Januar begynte jeg å søke på jobber som førskolelærer, og har hatt to intervjuer. Siste intervju var i barnehagen jeg helst ville til, nemlig Espira Evje, og et par-tre timer etter intervjuet, kom telefonen om jeg ville ha jobben...! Selvsagt sa jeg ja! Så nå gjenstår bare å finne ut akkurat når jeg skal starte, og jeg gleder meg som en unge. Siden nyttår har det vært opp og ned sånn ellers, så nå var det veldig godt å endelig få ting på plass og bare kjenne lettelsen skylle over meg. Jeg har fremdeles 5 uker med praksis og 4 uker bachelor-skriving før jeg er ferdig, men det går fint. Kjenner jeg er veldig klar for å starte på noe nytt og gjøre det jeg har utdannet meg til.

Yay!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!