fredag 16. november 2012

Huff og huff

Tiden flyr når man har det gøy. Eller travelt. Skole og jobb har tatt det meste av døgnets timer, og husarbeid (det lille jeg har hatt energi til å gjøre) har tatt resten. Og så litt søvn på toppen. Men nå er første oppgaven levert og jeg har litt pusterom før jeg skal starte på neste. Forrige var på 4500 ord og om drager (selvfølgelig), den neste skal være på ca 9000 ord, men aner ikke om hva ennå. Må tenke ut til mandag... Drager igjen? Hehe, må jo benytte de sjansene man har!

Ikveld så skal det kobles av med humor også. På show i Spektrum med Gabriel Igesias! Hysterisk morsom kar! Nå begynner ting endelig å roe seg litt, selv om jeg har fått mer jobb. Vel, jeg så for meg mer penger på kontoen, og det funka... :D

Livet smiler litt mer igjen nå som jeg kan puste litt mellom slagene. Begynner å tenke på jul og gaver, og koser meg med heklekroker og symaskin.

Smil til alle, og god helg!

2 kommentarer:

  1. La hybelkaninene fly, og nyt student- og arbeidslivet. Moro å høre du kunne skrive om de herlige skapningene :)
    Håper du har/hadde en super kveld på show!

    :)

    SvarSlett
  2. Showet var fantastisk! Kan absolutt anbefale å se ham neste gang han kommer hit til lands. :) Nå har jeg begynt å kikke litt mer på Draconic Magick/Wicca også, kjempespennende! Nå må jeg se å komme igang med oppgaven min også, er så himla vanskelig å sette igang!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!