søndag 25. november 2012

Friday Five #17

Tiden flyr, himmel og hav! Her sitter jeg, klokka er allerede mandag og jeg kom på Friday Five nå... Ja, jeg er blitt skikkelig glemsk i det siste. Men får svare så godt jeg kan nå.


1. Vi nærmer oss desember med stormskritt, hva er det beste med vinteren for deg?
At snøen gjør det lysere. Jeg er ikke veldig stor fan av snø og kulde pga artritten i kroppen, men så lenge jeg har snø til jul, er jeg fornøyd! :D Ellers må det være at vinteren gir en perfekt anledning til å ta frem masse lys og tenne dem alle sånn midt på dagen og la dem brenne til man går og legger seg. 
2. Ditt beste vinterminne?
Snø da jeg var yngre og ikke plaget av kulde. Akebrett og nysnø. 
3. Ski eller akebrett?
Akebrett!
4. Lue eller ørevarmere?
Lue.
5. Ditt beste vinterantrekk?
Kjøpte meg varmedress for et par år tilbake, og angrer ikke! Må være skikkelig kledd når man skal jobbe i barnehage! Spesielt om man ender opp på en gårdsbarnehage. Noen som vet om en slik som trenger en n førskolelærer til høsten? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!