torsdag 3. januar 2013

Nytt år!

Godt nytt år til alle! Nytt år, nye muligheter. Jada, jada. For min del blir det mye forandringer i det kommende året - jeg blir tante i ganske umiddelbar fremtid og til sommeren, jeg skal begynne i seriøs jobb - som i en jeg nå blir ferdig med utdanning i: førskolelærer. Eller barnehagelærer som det visstnok heter nå. Hadde vært bedre med småbarnspedagog, spør du meg, når de først skulle gjøre om navnet... Anywho. Mye å se frem til i 2013. :)

Tenkte også jeg skulle legge inn nyttårshilsenen jeg la ut på fb også.


In 2013 I will open new doors, live my life, be both kind and menacing to those who deserve it respecively, take care of my family and my friends as well as my dear pets and myself, work hard, stay healthy, laugh and smile, shed tears and share love. I will listen to my heart and do what I know is best for me. I will be creative both in my work and in my free time. I will believe in fairy tales as well as in myself, keeping dragons close to my heart to take part in their ageold wisdom. 

May happiness and determination follow you all in the new year, may your wishes come true and please - keep faith in your own fairy tale that is life. Beacuse remember: the end of one fairy tale is just the beginning of a new one. Take hold of it and make it yours!

So from me to all of you - sending you the best wishes for the New Year!

Så de beste ønsker for 2013 til alle! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!