fredag 28. desember 2012

Friday Five #19

Julaften er vel overstått og romjulen brukes til jobbing før skolestart igjen. Godt med skolfri!


1. Hva har vært det beste med denne julen for deg?
Skolefri! Og å se igjen lillesøster i jula. Vi savnet broren vår - han feiret med sine svigers siden de er nære der de bor. Han og fruen venter sin første hvilken dag som helst nå. :)
2. Hva var det fineste du fikk i julegave?
Drill/skrutrekker fra Bosch med haugevis av forskjellige bits, akkurat det jeg ønsket meg av foreldrene mine!
3. Hva var det fineste du ga bort i julegave?
Samlegave med hjemmelaget jule-bananbrød og salt karamellsaus, heklede grytekluter og pulsvanter i fleece.
4. Fikk du det du ønsket deg? Og eventuelt hva (hvis du ønsker å dele)?
Ja, se spm 2. :) Og en bok om drager jeg et jeg får av lillesøs (den kom ikke frem til julaften så jeg får den når den kommer). 
5. Hvordan feiret du julen i år?
På hytta i Valdres med lillesøster, Ma og Pa, min kjære Hais, ilderne og bikkja. Hais og jeg dro opp 21. des og hjem 2. juledag. Masse nysnø - det snødde i minst 3 dager, med lett puddersnø. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!