søndag 13. januar 2013

Friday Five #20

Jejeje, seint ute, men her tar vi ikke det så tungt. :)


1. Hva var det beste som hendte deg i 2012?
Det at jeg fikk vite at jeg skulle bli tante! Lillegutt ble født like inne i 2013. :)
2. Hva var det som gjorde mest inntrykk på deg i 2012?
Praksisperioden i Beijing!
3. Nådde du noen store mål du hadde satt deg i løpet av 2012, og i såfall hvilke?
Jeg ble ferdig med andreåret på skolen og startet på det tredje. Jeg satte det for meg at jeg skulle tjene mer penger og nye muligheter dukket opp.
4. Hvis du skulle oppsumere 2012 (for deg) med bare tre ord – hvilke tre ord kunne det være?
Opplevelser, kjærlighet og egeninnsikt.
5. Hva ønsker du mest av alt at 2013 skal bringe deg selv, de rundt deg, og jordkloden generelt?
Forståelse, muligheter og lykke! 
Bonusspørsmål: Har du noen nyttårsforsetter, og i såfall hvilke?
Har ingen direkte nyttårsforsetter, de varer bare litt etter nyttår uansett. Men jeg har bestemt meg for å prøve å leve litt sunnere. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!