fredag 31. august 2012

Friday Five #7

Jeje, veit jeg er litt sent ute. Menmen.


1. Hva er kreativitet for deg?
Å kunne sitte og lage ting selv, å komme på nye ting. Elsker håndarbeid som hekling og søm, og må alltid ha noe jeg kan lage noe av... Eller skrive. 
2. Hva trigger din kreativitet?
Tja, Google... Er kjempegøy å sitte og se på bilder av alt mulig kreativt, og så kunne bli inspirert til å ta det et steg videre. Eller å være på farten, som på lengre togreiser. Eller se film. Eller lese. 
3. Hva er det fineste du noen gang har laget?
Brudekjolen min...
4. Hva slags type kreativitet er typisk for deg?
Håndarbeid. Heklekrok og symaskin. Eller å skrive historier. Noe som minner meg på at jeg har en vampyrroman å skrive ferdig...
5. Hva er den største kreative utskeielsen du har vært med på/utført noen gang?
Å være med på kurset "Myter og Eventyr" - hvor avslutningsoppgaven for perioden her i Danmark er å lage et eget eventyr i gruppe, så lage hånd-dukkene for så å til slutt måtte spille stykket for mange. Største utfordringen blir å ha det for barneskoleungene som ikke skjønner engelsk... Men det er også en utfordring å få dukkene slik man vil ha dem også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!