mandag 21. mars 2011

Kreativiteten blomstrer

Nå har jeg endelig kommet igang med syingen! Eksamen før helgen gikk bra, så helgen kunne konsentreres rundt symaskina mi. Herlig! Jeg fikk sydd en veske og en liten pengepung på lørdag, det samme på søndag og fikk kommet godt igang med enda en veske. Mangler bare en glidelås for å komme videre. Idag fikk jeg sydd en liten "godteskål". Produktiv også da! :D 

Her er den siste vesken under produksjon... Så kommer det snart bilder av de ferdige veskene også, må bare få litt bedre bilder på dem. De jeg tok ble ikke bra! Så da får jeg prøve igjen.

Hais har laget logoen min, skal få den inn her etterhvert også. :) Iløpet av uka skal jeg få tatt med produktene til butikken også, og se hvilken mottagelse det får. Spennendeeeeeee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!