torsdag 16. september 2010

Himmel...

... har det gått såå mange dager siden siste innlegget!? Gurimalla, som tiden flyr. Skolen tar sin tid, jobben mer tid og innimellom skal jeg prøve å ha et lite liv også. Hehe. Menmen.

Idag fikk jeg ihvertfall giveawaygaven jeg vant forleden. Amee blei helt tulling da jeg prøvde på henne de små englevingene, tror hun prøvde å fortelle meg at de var feil type vinger da hun tok vingene i munnen og kikka skrått på meg... :D Hun var flink, da. Hun ødla dem ikke, så nå henger de på nesa til ene dragen min isteden. Ikveld var jeg også på casting til BlackWalk på Oslo Rock City Jamboree 30. og 31 oktober. Vi var 30 stk som gikk en og en opp til "dommerne" og så en tur opp og ned på catwalken. Jentene hadde som krav at de måtte kunne gå i høye hæler, og da gjerne mer enn 8 cm... Så nå er det bare å vente på å få beskjed om man får bli med. Jeg var nr 13 - lykketallet mitt! *Krysser fingrene* Enda bedre: det er Manillusion som vil stå for klærne på moteshowene mellom konsertene. Yey!

Apropos Manillusion, Hais var jo modell for dem for et par uker siden. Og det ble noen fantastiske bilder. 



 Det er mannen sin, det! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!