mandag 10. mai 2010

Hmm

Nå har det vært dårlig med blogging fra meg i det siste. Alt for mye som spinner rundt oppi hodet mitt om dagen, både til bryllup, oppussing av kjøkken, hekleprosjekter, jobb og utdanning. Kan bli litt mye noen ganger, derfor er jeg så glad for at det er mange fridager i mai! Man får liksom litt mer tid til å roe seg og slappe av og få ting gjort enn å sitte og surre hele kvelden etter jobb.

Nå skal jeg fortsette med dagens hekleprosjekt, bestille hotellrom for fotografen vår, sette på en klesvask, vaske bilen og skifte dekk. Godt jeg fikk avspasert litt idag!

1 kommentar:

  1. Hyggelig at du ble med på giveawayen min =)

    Skal si du har travle dager. Håper du nyter fridagene nå!
    Klem fra meg.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!