søndag 23. mai 2010

Bloggtørke og oppussing

Gurimalla for en bloggtørke jeg har hatt nå i mai. Med alle de fridagene skulle en jo tro at en skulle klare å lira av seg noe minst en gang om dagen, men neida. Jaja, har hatt nok å gjøre likevel. Nå i pinsen har Hais vært hjemme på Lesja, så jeg har benyttet meg av sjansen til å endelig gjøre noe med kjøkkenet.
Pay no attention the mess in the sink... Dørene nederst og langskapet har blitt pussa, de over har ikke blitt pusset ennå her alle dørene (16 + langskapet) tok vel 5-6 timer å pusse! Og med et pittelite kjøkken må tingene stå litt overalt...

Skapdørene under benken har ikke blitt pusset ennå her, og er ikke veldig pene. Knottene har jeg ikke lyst til å ta i engang. Det røde "teppet" er treningsmatta til Hais, han står på den når han lager mat og vasker opp, så blir han ikke så fort sliten i ryggen. Liker å stå på den, jeg også... :D

Et forferdelig furu-kjøkken som har vært her siden tidenes morgen, tror jeg. Men nå har jeg vært flink og pusset alle frontene (og for en jobb med alle smale "legg" og striper på hver dør!), og grunnet alt idag.

Ferdig grunnet og det ser bedre ut allerede! Gleder meg til å få malingen på!

Dette ser jo myyye bedre ut! Må bare bytte benketoppen også, nå...

Fant ut at de trehvite hyllene mine på veggen kunne få smake malekost de også, så heiv opp litt teip og grunna ivei.


Neste prosjekt der inne blir ny kjøkkenbenk, den gamle er lakkert furu, tror jeg (ønske meg ny til bursdagen min, kanskje?) og male dørene også. Til helga, kanskje? :D

1 kommentar:

  1. Å så deilig å få det hvitt!:)
    Kjipt jobb, men resultatet blir jo bra!
    veldig gøy at du vil være med på giveawayen min foressten!:)
    Håper du får en fin dag!

    -June

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!