torsdag 28. oktober 2010

Endeliiiiiiig!





Jeg veit jeg er litt tidlig ute, men jeg har fått julegaven min fra min kjære allerede. En iPad! Har bare storkost meg med å finne ut av denne hendige platen siden jeg kom hjem fra praksis idag. Masse Apps jeg kan legge til, både av spill og ting jeg har bruk for i hverdagen med skole og jobb også. Som Trafikanten, kart, notatpapir jeg kan skrive med tastaturet på skjermen eller "penn" om jeg heller vil det, og lagre som notater fra forelesninger. Evt kjøpe eget tastatur.


Eller om jeg kanskje velger å sette på "Record", så kan jeg like greit ta opp hele forelesningen i samme slengen. Gleder meg masse til å bruke den, for jeg holder på å få fnatt av pc'n min til tider. En og annen ting kommer jeg nok til å savne fra pc, nemlig det å ha ikoner nederst på siden hvor jeg kan plukke opp der jeg slapp på de forskjellige dokumentene. Men nå får jeg heller venne meg til å bruke "Home"-knappen isteden. 


Dette blir såååå gøy! :D Jeg kan surfe på nett, jeg kan ha all musikken min der, bilder, avtaler... You name it!  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en hilsen eller kommentar, setter pris på å høre fra alle!